+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Resort Relax Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 132 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    90%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    89%
  • Komfort

    90%
  • Preis-Leistungverhältnis

    83%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

HELENA

Einzelreisender, 9.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

JAN ŠPIC

Einzelreisender, 18.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Jelikož jsme byli v termínu poloviny dubna, tak byla velká zima, sport. atrakce jako jízdní kola a převoz lodí nebyly zatím k dispozici. Hotel je hezký, čistý, ale před hotelem nová výstavba zatím nic moc.

  • Krásná krajina, ubytování, obsluha, bohaté snídaně.

  • Pouze počasí.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jaroslav

Älteres Paar, 20.2.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Nedostupná sauna. Pod tříchodovým menu jsem si představoval něco jiného. Večeře panenka a brambor, bez oblohy :-(. Jinak to ušlo, ale již nikdy tento hotel nenavštívíme.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Junges Paar, 5.10.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Andrea Hrušovská

Familie mit älteren Kindern, 5.7.2016

Chorv. Grob Slovensko

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Lokalita, ticho, ústretovosť personálu

  • Špinavé zadné schodisko, chudobný výber raňajkové-ho menu hlavne káva bola biedna na 4 stars hotel. Odporúčam lepší trening pre personál pri neštandardných situáciách (pokazený kávovar). Personál úžasne milý, snaživý no bolo by vhodné ich preškoliť na delegovanie, nakoľko v krízovej situácii pracovali kvôli rýchlosti namiesto personálu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 17.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
5

Iva Drobílková

Familie mit kleinen Kindern, 12.5.2015

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
62 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 26.2.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Wellness, prostředí, snídaně.

  • Večeře, nejen slabý výběr ale i rychlost obsluhy. Čistotu na pokoji realizují jen ustlánim , nikioliv úklidem podlahy.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
6

Petra

Älteres Paar, 29.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Zbyněk Vaňkát

Älteres Paar, 30.12.2018

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Personál a prostředí vynikající, ale strava příšerná. Štědrovečení večeře o dvou chodech, kdy druhý chod již v 18,00 hod. nebyl-příšerné. Druhý den jsem si k obědu objednal smažený kuřecí řízek, který byl z poloviny syrový- 4hvězdičkový hotel - nepochopitelné. Pokud nezmění personál v kuchyni, tak ať raději zavřou, protože ostatní snažení zaměstnanců to bohužel nemá šanci zachránit.

  • Absolutně nevyhovující strava. Pokud nevymění kuchaře, můžou to zavřít, já už tam určitě nepojedu!!!!!!!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
1

Anonym

andere Gruppe, 21.5.2018

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Kladně hodnotím vybavení hotelu, čistotu a chování pokojských. Výborné hodnocení zaslouží personál wellnes. Neprofesionální jednání recepční při příjezdu - naskytala se otázka - zda tuto práci dělá ráda? Negativně hodnotím logistiku v zajištění stravování: nedostatek nádobí a jídla u snídaně (velmi špatné doplňování); neprofesionální vystupování číšníků - postrádám základy správné obsluhy.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 28.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • pěkný hotel, pěkná pláž

  • na jídlo jsme čekali skoro hodinu. Jezdili na jsme na jídlo raději jinam.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Vše bylo v pořádku, bohužel počasí se nevydařilo.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Michal

Familie mit älteren Kindern, 3.2.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 13.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • prostředí + stravování + personál

  • absence klimatizace, co se týká prostředí na pokoji a jeho připravenosti pro klienta, který nastupuje až v 16 hod tak nadlimitní horko, okna uzavřená, ale nezataženo. Až k ránu se podařilo otevřenými okny pokoj ochladit.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 31.1.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 20.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Vlidna a napomocna pani na recepci. Tresor na pokoji byl nefunkcni, vybite baterky. Po narocnem urgovani prisel udrzbar a behem jedne minuty tresor byl funkcni. Doporuceni! Dejte na recepci nahradni baterie pro tresor a nemusi se navstevnik casove omezovat a cekat na udrzbare. Vymenou baterie si ulehci turista sam a personal je volny pro jine potreby. Sprcha v rozich dole ukazuje cernou plisen! Pri veceri naval, lepe casove organisovat (nejdrive rodiny s detmi a potom zbytek). Bylo v 19.30 plno, muselo se cekat na volna mista v restauraci. Je mozne tuto malou nevyhodu urcite lepe resit?

  • Nutne pred predanim kola zkontrolovat stav. Stojan na damskem E-bike byl silne uvolneny, kolo se dalo postavit velmi nejiste. Je drahe, spadne-li muze to byt pro vsechny neprijemne. Klicky na zamknuti retezem nebyly k disposici. Museli jsme pri jizde kolem Lipna nase zapujcene E-bike mit stale pod dohledem. Jsou to malickosti, ktere se daji bez financi lehce odstranit. Jsem presvedcen, ze moje pristi navsteva ve vasem hotelu tyto malickosti bude mit odstranene.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 28.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
8

Miroslav

Älteres Paar, 7.5.2018

Chrudim Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Krásný výhled na přehradu Čistota Velmi dobré matrace Teplá voda hned Velký sprchový kout V restauraci dobrá nabídka jídel (hovězí líčka na víně - vynikající)

  • Večer v restauraci číšníci nestíhali obsluhovat U snídaně nefungoval kávovar Na pokoji (Maják) žádný stolek a židle, noční stolky bez šuplíků Terasa nezastřešená (alespoň částečně) Žádné písemné instrukce (heslo Wifi, ovládání trezoru. Kamera na terase (co sleduje?, žádné upozornění)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Barbora

Familie mit kleinen Kindern, 29.12.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Bazén, pokoje, čistota, okolí, hotel z venku

  • Služby kuchyně, polopenze neodpovídala ceně, všímavost číšníku minimální

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6